نویسندگان |
عنوان مقاله |
وضعیت |
فیروزه علویان؛ زهرا سدیدی |
ارتباط بین سواد تربیتی دبیران رشته علوم تجربی و صلاحیت حرفهای آنها |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
فیروزه علویان؛ مینا رحیمیان |
روشهای نوین سنجش و ارزیابی در آموزش علوم تجربی ...... |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
فاطمه کریمی |
تحلیل محتوای کتاب علوم چهارم دبستان بر اساس مولفههای توسعه پایدار |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
شراره جعفری خورزوقی؛ علیرضا زلقی |
تاثیر زیباسازی محیط مدرسه بر خلاقیت و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
اکرم صفری؛ پرویز انصاری راد؛ فهیمه قدیری |
کاربرد روش تعامل با موقعیتهای واقعی یادگیری در آموزش مباحث علوم تجربی(زیست شناسی) |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
سلمی احسانی تیلمی |
زمینه سازی با عاملیت دانش اموز: ایجاد انگیزه و تقویت برقراری ارتباط در درس علوم |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
زهرا بیات اصغری؛ سید مجید عبدالهی |
بررسی اثر بخشی آموزش با بکارگیری نقشههای مفهومی بر علاقه به درس و تفکر نقادانه دانش آموزان درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
مریم رمضان پوردریاسری؛ فاطمه زهرا علی پور |
تاثیر رویکرد STEAM بر تقویت خلاقیت دانش آموزان |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
ملیکا سعیدی |
تدریس درس شیمی به کمک آزمایشگاه مجازی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
اعظم غلامی |
بررسی میزان تحقق رویکرد زمینهمحور در محتوای کتاب زیست شناسی پایه یازدهم |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
اعظم غلامی؛ هستی پوربابایی حسن سرایی؛ مریم درجزنی |
شناسایی مؤلفه ها و تحلیل محتوای کتاب زیستشناسی پایة دوازدهم بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
ملیکا دبیری |
معرفی روشهای نوین در آموزش علوم تجربی و آزمایشگاهی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
سلمی احسانی تیلمی |
بکارگیری دانش بومی در اموزش علوم : راهی به سوی توسعه پایدار |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
سید امیر اسماعیلی |
نقش هوش مصنوعی در بهبود روش های آموزش علوم تجربی و توسعه فناوری های مرتبط |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
حسین مشهدی زاده؛ مجتبی جهانی فر |
بررسی سطوح درک معلمان دوره ابتدایی از مدل سازی علمی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
هادی کریمی عقدا؛ عبدالسعید محمدشفیعی؛ فاطمه افراسیابی |
تبیین ضرورت تدریس درس علوم تجربی با جهتگیری الهی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
ابوذر کرمی چراغ آباد |
اهمیت آموزش مبتنی بر چالش در درس علوم تجربی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
ندا خداداده |
تاثیر یادگیری مبتنی بر مغز در درس علوم تجربی بر عملکرد تفکر انتقادی در دانش آموزان متوسطۀ اول |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
ندا خداداده |
افزایش سطح آگاهی، نگرش و رفتارهای زیست محیطی دانش آموزان متوسطۀ اول متناسب با اهداف کتاب علوم تجربی و طرح بوم |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
فاطمه گودرزی؛ لیلا نظرزاده |
بررسی و مقایسه کیفیت یادگیری با استفاده از آزمایشگاه واقعی و مجازی در مبحث تعیین ظرفیت گرمایی ویژه برای دانشآموزان سال دهم |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
زهره حمزه لو |
تحلیل محتوای ارتباطی متن نوشتاری براساس اهداف کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
هاجر آقایی؛ نرگس رشیدی؛ مریم هاشمی |
واکاوی مولفه های تاثیرگذار بر آموزش علوم تجربی مبتنی بر رویکرد بازی محوری |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
هاجر آقایی؛ مریم هاشمی؛ نرگس رشیدی |
بررسی اثربخشی آموزش فعال فناورانه علوم تجربی بر دستاوردهای تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی منطقه 11 تهران |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
اکرم شوشتری |
نظرسنجی در مورد نگرش و آگاهی معلمان علوم، نسبت به راهبردهای آموزشی نوآورانه تدریس علوم |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
رضا دالوند؛ امیر حسین جعفری شعار؛ محمدحسن بازوبندی |
بررسی میزان توجه به هویت ایرانی و ملی درکتاب های علوم تجربی متوسطه دور ه اول |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
فاطمه نعمتی |
اثربخشی کلاس درس معکوس بر پرورش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و اضطراب امتحان دانش آموزان درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
مسعود کیمیاگری؛ علی اکبر ابن علی |
بررسی دانش پایه دانشجومعلمان رشته آموزش ابتدایی پردیس شهید باهنر اصفهان در مورد برخی از مفاهیم اصلی علوم تجربی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
قهرمان مددلو |
بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی بر بازده های یادگیری درس علوم تجربی ششم ابتدایی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
فاطمه زهرا عباس نژاد؛ شبنم عباسی |
آموزش کار آفرینی در آموزش علوم تجربی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
الناز رشتی زاده؛ زینب قلی زاده آتانی |
بررسی چالشهای روبروی دانشآموزان استثنایی (کمتوان ذهنی) در استفاده از آزمایشگاه برای یادگیری علومتجربی دوره متوسطه اول |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
نازنین میرزائی؛ عاطفه سرداری |
بررسی روش های تدریس موثر در درس علوم تجربی کودکان با نیازهای ویژه ی ذهنی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
هستی پوربابایی حسن سرایی؛ مریم درجزنی؛ سمیه کیپور |
بررسی اهمیت فعالیتهای آزمایشگاهی به عنوان راهبرد موثر در تدریس علوم تجربی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
منیژه حسینی راد |
آموزش علوم تجربی در کلاسهای چند پایه: چالش ها و راهکارها |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
وحید عزیزی |
بررسی اثر بخشی آموزش های مبتنی بر ابزارهای مجازی و شبیه سازهای کامپیوتری بر یادگیری درس شیمی در دانش آموزان |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
نوشین گشمردی |
تحلیل محتوای مباحث زیست شناسی دوره دوم ابتدایی براساس ساحتهای ششگانه تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
زهرا راه بر؛ فاطمه احمدی |
آموزش الکترونیکی علومتجربی: تنظیم بار شناختی محتوای آموزشی جهت تسهیل فرایند یادگیری |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
محمد فقیری |
مقایسۀ و تحلیل سبک نگارش علوم اول، دوم و سوم دبستان با رویکرد درسپژوهی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
فاطمه حاجی زاده |
مطالعه مروری بر نقش موثر فعالیت های آزمایشگاهی مجازی در آموزش و یادگیری علوم تجربی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
زهرا قاسمپور؛ مائده فولادی؛ مهرداد دهقانی فیروزآبادی |
کاوش در راهکارهای موثر برای یادگیری بهتر در آموزش علوم تجربی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
زهره حسین زاده؛ محمدحسن بازوبندی |
مطالعه تطبیقی بخش علوم زمین کتابهای درسی مقطع ابتدایی کشور ایران، سنگاپور، فنلاند و آمریکا با استفاده از تحلیل مولفههای اصلی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
یاسر حمراطلائی |
استخراج مولفههای طراحی آموزشی مبتنی بر استم |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
مسعود جدگال؛ مسعود جدگال؛ ریاض جدگال |
روش های تدریس فعال در یادگیری درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی |
مقاله به صورت مشروط برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
رقیه علائی؛ پرویز انصاری راد |
بررسی آگاهی دانشجومعلمان آموزش علوم تجربی از درس کارورزی چهار |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
عاطفه سرداری |
مطالعه ی تفسیری فرآیند درس پژوهی، اقدام پژوهی ،روایت پژوهی بر توسعه ی حرفه ای معلمان در درس علوم تجربی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
فاطمه نادی اروری؛ bahareh bagheri |
بررسی کجفهمیهای دانشآموزان در درس علوم تجربی در حیطه دما و گرما |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
مرضیه نوروزی |
تحلیل محتوای مباحث فیزیکی کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
مسعود علی محمدی؛ فاطمه سادات میرحیدری |
بررسی مدل نظریه تغییر مفهومی پویا و مؤلفه انگیزه در آموزش علوم |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
مینا معین پور؛ مقداد آینه بند؛ علیرضا پازکی |
ارائه راهکار، طراحی و مطالعه سامانههای آموزشی ترکیبی رایانهای تعاملگرا دروس علومتجربی مقطع متوسطه اول |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
ایمان بازوبندی |
بررسی اثربخشی بازیهای جدی شناختی در آموزش علوم تجربی؛ با نگاهی به مفاهیم زمینشناسی کتاب علوم تجربی پایه هشتم |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
ایمان بازوبندی؛ نیلوفر رهنما |
کاربست روش کاوشگری به شیوهی محاکم قضایی در فصل سفر آب درون زمین در کتاب درسی علوم تجربی پایه هفتم |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
کامران کیکاوسی؛ ناهید اسماعیل پور |
نقش برنامه درسی پنهان در آموزش علوم تجربی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
حمید رضا وطن پور؛ حسن باقری یزدی؛ مبینا قربان زاده؛ مریم طباطبایی |
بررسی ارتباط عمودی کتابهای علوم پایه اول تا ششم ابتدایی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
سید نوید الیاسی |
استفاده از بردهای آردوینو بهعنوان ابزاری مؤثر جهت آموزش علوم تجربی در راستای STEM |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
فرزانه ساعدپناه |
راهکارهای و چالش ها موثر یادگیری در آموزش درس علوم تجربی در مدارس ایران |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
حسین سراوانی؛ محمد رضا نوروزی؛ رضا پوربهرام |
اثربخشی آموزش چند رسانهای بر برانگیزش پیشرفت درس علوم تجربی دانش آموزان با اختلالات شنوایی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
آمنه محمودی |
تکنیک های ارزشیابی در آموزش علوم دوره متوسطهی اول: بررسی چالش ها و راهکارها |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
سیدرامین حسنیان؛ ملیحه مزینانی؛ علیرضا دادرسی |
بررسی علل کاهش انگیزش دانشجویان معلم در شهر تهران و شناسایی عوامل تاثیرگذار |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
مریم نصیری قیداری |
تحلیل محتوای فصلهای زیست شناسی کتاب علوم تجربی هشتم بر اساس روش ویلیام رومی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
عباس رزاقی؛ مرضیه رشیدی؛ رامیار کاامله |
یادگیری علوم تجربی از طریق فعالیت آزمایشگاهی، چالشها و رفع آنها (یک پژوهش مروری سیستماتیک) |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
میلاد زینی وند؛ رضا دالوند؛ عرفان پولادوند |
بررسی کاربردهای فناوری آموزشی در آموزش علوم تجربی دوره ابتدایی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
رفائیل آزادیان دلسم؛ مهدیه هوشنی |
چالش ها و راهکار موثر یادگیری در آموزش علوم تجربی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
فهیمه قبادی |
تحلیل محتوای کتب علوم تجربی پایه ی پنجم و ششم ابتدایی براساس مهارت حل مساله، ضریب درگیری ویلیام رومی و روش خوانایی مک لافلین |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
سعداله کاظمی؛ علیرضا عصاره |
بکارگیری نظریه یادگیری اکتشافی جروم برونر از طریق اقدام پژوهی در تدریس علوم بر بهبود پیشرفت تحصیلی و رضایت دانش آموزان نهم در دبیرستان هویزه |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
عبدالعزیز خوجه |
بهبود و تقویت یادگیری درس دوم علوم پنجم ( ماده تغییر می کند ) با رویکرد درس پژوهی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
رضا فلاح مقدم؛ جعفر خدقلیزاده |
آموزش مفاهیم تجربی با استفاده از ابزارهای آموزشی ریاضی و فیزیک |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
زینب علی زاده؛ مسعود علی محمدی؛ جاوید ضمیر انوری |
مقایسه روش تدریس سنتی و روش تدریس کاوشگری پاژیل در آموزش ترمودینامیک (مطالعه موردی: سال دهم متوسطه) |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
نجمه میراب زاده ثانی |
تحلیل محتوای بخش زیست شناسی کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی چاپ 1403-1402 براساس روش ویلیام رومی و سطح خوانایی مک لافین |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
جلال عبدالهی؛ سیدهدایت سجادی |
آموزش علوم (فیزیک) با رویکرد انتقادمحور و و انقیادمحور: جست وجوی راهی میانه |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
معصومه بیات |
نسبت علوم تجربی با متافیزیک و متافیزیک علم |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
علی اصغر یزدانی |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی (1399)از حیث توجه به موضوع توحید و خداشناسی دانش آموزان |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
مریم صابرنیا |
اهمیت کیو آرکد و بررسی آن در کتاب فیزیک دهم ایران و ترکیه |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
حمیدرضا فضلی؛ محمد دانش |
پزشکی فرد محور و کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص و درمان بیماری ها |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
مهدی امیری |
تدریس مباحث مربوط به مقاومت الکتریکی با رویکرد مبتنی بر ماهیت علم |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
شبنم عثمانی؛ رفیق حسنی |
اثربخشی روش تدریس معکوس بر خلاقیت و درگیری تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس علوم تجربی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
قدیر جعفری؛ جعفر خداقلی زاده |
رویکرد بالا به پایین در آموزش علوم برای دانشجو معلمان |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
محمد شفیعی فر |
روش تدریس حل مسئله: یک رویکرد جذاب و فعال برای آموزش جدول تناوبی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
کوثر فلاح مقدم |
طراحی آزمایش توسط فراگیران برای ارتقای آموزش علوم تجربی در مدارس ابتدایی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
امیر حسین جعفری شعار؛ عرفان پولادوند؛ رضا دالوند؛ محمدحسن بازوبندی |
ارزیابی وضعیت آموزش مجازی دانشجویان معلم کارشناسی پیوسته آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان تهران |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
بهرام فرهادی مقدم؛ حمید جامی الاحمدی؛ حسین خالقی نژاد؛ برات محمد قدیمی |
مطالعه ای بر مربی گری نو معلمان و دانشجو معلمان و ارائه شاخص های یک مربی با کیفیت |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |