نویسندگان

عنوان مقاله

وضعیت

فیروزه علویان؛ زهرا سدیدی

ارتباط بین سواد تربیتی دبیران رشته علوم تجربی و صلاحیت حرفه‌ای آن‌ها

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

فیروزه علویان؛ مینا رحیمیان

روش‌های نوین سنجش و ارزیابی در آموزش علوم تجربی ......

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

فاطمه کریمی

تحلیل محتوای کتاب علوم چهارم دبستان بر اساس مولفه‌های توسعه پایدار

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

شراره جعفری خورزوقی؛ علیرضا زلقی

تاثیر زیباسازی محیط مدرسه بر خلاقیت و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی

مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است

اکرم صفری؛ پرویز انصاری راد؛ فهیمه قدیری

کاربرد روش تعامل با موقعیت‌های واقعی یادگیری در آموزش مباحث علوم تجربی(زیست شناسی)

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

سلمی احسانی تیلمی

زمینه سازی با عاملیت دانش اموز: ایجاد انگیزه و تقویت برقراری ارتباط در درس علوم

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

زهرا بیات اصغری؛ سید مجید عبدالهی

بررسی اثر بخشی آموزش با بکارگیری نقشه‌های مفهومی بر علاقه به درس و تفکر نقادانه دانش آموزان درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

مریم رمضان پوردریاسری؛ فاطمه زهرا علی پور

تاثیر رویکرد STEAM بر تقویت خلاقیت دانش آموزان

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

ملیکا سعیدی

تدریس درس شیمی به کمک آزمایشگاه مجازی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

اعظم غلامی

بررسی میزان تحقق رویکرد زمینه‌محور در محتوای کتاب زیست شناسی پایه یازدهم

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

اعظم غلامی؛ هستی پوربابایی حسن سرایی؛ مریم درجزنی

شناسایی مؤلفه ها و تحلیل محتوای کتاب زیست‌شناسی پایة دوازدهم بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

ملیکا دبیری

معرفی روش‌های نوین در آموزش علوم تجربی و آزمایشگاهی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

سلمی احسانی تیلمی

بکارگیری دانش بومی در اموزش علوم : راهی به سوی توسعه پایدار

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

سید امیر اسماعیلی

نقش هوش مصنوعی در بهبود روش های آموزش علوم تجربی و توسعه فناوری های مرتبط

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

حسین مشهدی زاده؛ مجتبی جهانی فر

بررسی سطوح درک معلمان دوره ابتدایی از مدل سازی علمی

مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است

هادی کریمی عقدا؛ عبدالسعید محمدشفیعی؛ فاطمه افراسیابی

تبیین ضرورت تدریس درس علوم تجربی با جهت‌گیری الهی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

ابوذر کرمی چراغ آباد

اهمیت آموزش مبتنی بر چالش در درس علوم تجربی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

ندا خداداده

تاثیر یادگیری مبتنی بر مغز در درس علوم تجربی بر عملکرد تفکر انتقادی در دانش آموزان متوسطۀ اول

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

ندا خداداده

افزایش سطح آگاهی، نگرش و رفتارهای زیست محیطی دانش آموزان متوسطۀ اول متناسب با اهداف کتاب علوم تجربی و طرح بوم

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

فاطمه گودرزی؛ لیلا نظرزاده

بررسی و مقایسه کیفیت یادگیری با استفاده از آزمایشگاه واقعی و مجازی در مبحث تعیین ‌ظرفیت گرمایی ویژه برای دانش‌آموزان سال دهم

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

زهره حمزه لو

تحلیل محتوای ارتباطی متن نوشتاری براساس اهداف کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی

مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است

هاجر آقایی؛ نرگس رشیدی؛ مریم هاشمی

واکاوی مولفه های تاثیرگذار بر آموزش علوم تجربی مبتنی بر رویکرد بازی محوری

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

هاجر آقایی؛ مریم هاشمی؛ نرگس رشیدی

بررسی اثربخشی آموزش فعال فناورانه علوم تجربی بر دستاوردهای تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی منطقه 11 تهران

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

اکرم شوشتری

نظرسنجی در مورد نگرش و آگاهی معلمان علوم، نسبت به راهبردهای آموزشی نوآورانه تدریس علوم

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

رضا دالوند؛ امیر حسین جعفری شعار؛ محمدحسن بازوبندی

بررسی میزان توجه به هویت ایرانی و ملی درکتاب های علوم تجربی متوسطه دور ه اول

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

فاطمه نعمتی

اثربخشی کلاس درس معکوس بر پرورش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و اضطراب امتحان دانش آموزان درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

مسعود کیمیاگری؛ علی اکبر ابن علی

بررسی دانش پایه دانشجومعلمان رشته آموزش ابتدایی پردیس شهید باهنر اصفهان در مورد برخی از مفاهیم اصلی علوم تجربی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

قهرمان مددلو

بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی بر بازده های یادگیری درس علوم تجربی ششم ابتدایی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

فاطمه زهرا عباس نژاد؛ شبنم عباسی

آموزش کار آفرینی در آموزش علوم تجربی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

الناز رشتی زاده؛ زینب قلی زاده آتانی

بررسی چالش‌های روبروی دانش‌آموزان استثنایی (کم‌توان ذهنی) در استفاده از آزمایشگاه برای یادگیری علوم‌تجربی دوره متوسطه اول

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

نازنین میرزائی؛ عاطفه سرداری

بررسی روش های تدریس موثر در درس علوم تجربی کودکان با نیازهای ویژه ی ذهنی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

هستی پوربابایی حسن سرایی؛ مریم درجزنی؛ سمیه کیپور

بررسی اهمیت فعالیت‌های آزمایشگاهی به عنوان راهبرد موثر در تدریس علوم تجربی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

منیژه حسینی راد

آموزش علوم تجربی در کلاس‌های چند پایه: چالش ها و راهکارها

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

وحید عزیزی

بررسی اثر بخشی آموزش های مبتنی بر ابزارهای مجازی و شبیه سازهای کامپیوتری بر یادگیری درس شیمی در دانش آموزان

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

نوشین گشمردی

تحلیل محتوای مباحث زیست ‌شناسی دوره دوم ابتدایی براساس ساحت‌های شش‌گانه تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است

زهرا راه بر؛ فاطمه احمدی

آموزش الکترونیکی علوم‌تجربی: تنظیم بار شناختی محتوای آموزشی جهت تسهیل فرایند یادگیری

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

محمد فقیری

مقایسۀ و تحلیل سبک نگارش علوم اول، دوم و سوم دبستان با رویکرد درس‌پژوهی

مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است

فاطمه حاجی زاده

مطالعه مروری بر نقش موثر فعالیت های آزمایشگاهی مجازی در آموزش و یادگیری علوم تجربی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

زهرا قاسمپور؛ مائده فولادی؛ مهرداد دهقانی فیروزآبادی

کاوش در راهکارهای موثر برای یادگیری بهتر در آموزش علوم تجربی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

زهره حسین زاده؛ محمدحسن بازوبندی

مطالعه تطبیقی بخش علوم زمین کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی کشور ایران، سنگاپور، فنلاند و آمریکا با استفاده از تحلیل مولفه‌های اصلی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

یاسر حمراطلائی

استخراج مولفه‌های طراحی آموزشی مبتنی بر استم

مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است

مسعود جدگال؛ مسعود جدگال؛ ریاض جدگال

روش های تدریس فعال در یادگیری درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی

مقاله به صورت مشروط برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

رقیه علائی؛ پرویز انصاری راد

بررسی آگاهی دانشجومعلمان آموزش علوم تجربی از درس کارورزی چهار

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

عاطفه سرداری

مطالعه ی تفسیری فرآیند درس پژوهی، اقدام پژوهی ،روایت پژوهی بر توسعه ی حرفه ای معلمان در درس علوم تجربی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

فاطمه نادی اروری؛ bahareh bagheri

بررسی کج‌فهمی‌های دانش‌آموزان در درس علوم تجربی در حیطه دما و گرما

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

مرضیه نوروزی

تحلیل محتوای مباحث فیزیکی کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

مسعود علی محمدی؛ فاطمه سادات میرحیدری

بررسی مدل نظریه تغییر مفهومی پویا و مؤلفه انگیزه در آموزش علوم

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

مینا معین پور؛ مقداد آینه بند؛ علیرضا پازکی

ارائه راهکار، طراحی و مطالعه سامانه‌های آموزشی ترکیبی رایانه‌ای تعامل‌گرا دروس علوم‌تجربی مقطع متوسطه اول

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

ایمان بازوبندی

بررسی اثربخشی بازی‌های جدی شناختی در آموزش علوم تجربی؛ با نگاهی به مفاهیم زمین‌شناسی کتاب علوم تجربی پایه هشتم

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

ایمان بازوبندی؛ نیلوفر رهنما

کاربست روش کاوشگری به شیوه‌ی محاکم قضایی در فصل سفر آب درون زمین در کتاب درسی علوم تجربی پایه هفتم

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

کامران کیکاوسی؛ ناهید اسماعیل پور

نقش برنامه درسی پنهان در آموزش علوم تجربی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

حمید رضا وطن پور؛ حسن باقری یزدی؛ مبینا قربان زاده؛ مریم طباطبایی

بررسی ارتباط عمودی کتاب‌های علوم پایه اول تا ششم ابتدایی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

سید نوید الیاسی

استفاده از بردهای آردوینو به‌عنوان ابزاری مؤثر جهت آموزش علوم تجربی در راستای STEM

مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است

فرزانه ساعدپناه

راهکارهای و چالش ها موثر یادگیری در آموزش درس علوم تجربی در مدارس ایران

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

حسین سراوانی؛ محمد رضا نوروزی؛ رضا پوربهرام

اثربخشی آموزش چند رسانه‌ای بر برانگیزش پیشرفت درس علوم تجربی دانش آموزان با اختلالات شنوایی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

آمنه محمودی

تکنیک های ارزشیابی در آموزش علوم دوره متوسطه‌ی اول: بررسی چالش ها و راهکارها

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

سیدرامین حسنیان؛ ملیحه مزینانی؛ علیرضا دادرسی

بررسی علل کاهش انگیزش دانشجویان معلم در شهر تهران و شناسایی عوامل تاثیرگذار

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

مریم نصیری قیداری

تحلیل محتوای فصل‌های زیست شناسی کتاب علوم تجربی هشتم بر اساس روش ویلیام رومی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

عباس رزاقی؛ مرضیه رشیدی؛ رامیار کاامله

یادگیری علوم تجربی از طریق فعالیت آزمایشگاهی، چالش‌ها و رفع آنها‌ (یک پژوهش مروری سیستماتیک)

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

میلاد زینی وند؛ رضا دالوند؛ عرفان پولادوند

بررسی کاربردهای فناوری آموزشی در آموزش علوم تجربی دوره ابتدایی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

رفائیل آزادیان دلسم؛ مهدیه هوشنی

چالش ها و راهکار موثر یادگیری در آموزش علوم تجربی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

فهیمه قبادی

تحلیل محتوای کتب علوم تجربی پایه ی پنجم و ششم ابتدایی براساس مهارت حل مساله، ضریب درگیری ویلیام رومی و روش خوانایی مک لافلین

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

سعداله کاظمی؛ علیرضا عصاره

بکارگیری نظریه یادگیری اکتشافی جروم برونر از طریق اقدام پژوهی در تدریس علوم بر بهبود پیشرفت تحصیلی و رضایت دانش آموزان نهم در دبیرستان هویزه

مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است

عبدالعزیز خوجه

بهبود و تقویت یادگیری درس دوم علوم پنجم ( ماده تغییر می کند ) با رویکرد درس پژوهی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

رضا فلاح مقدم؛ جعفر خدقلیزاده

آموزش مفاهیم تجربی با استفاده از ابزارهای آموزشی ریاضی و فیزیک

مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است

زینب علی زاده؛ مسعود علی محمدی؛ جاوید ضمیر انوری

مقایسه روش تدریس سنتی و روش تدریس کاوشگری پاژیل در آموزش ترمودینامیک (مطالعه موردی: سال دهم متوسطه)

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

نجمه میراب زاده ثانی

تحلیل محتوای بخش زیست شناسی کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی چاپ 1403-1402 براساس روش ویلیام رومی و سطح خوانایی مک لافین

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

جلال عبدالهی؛ سیدهدایت سجادی

آموزش علوم (فیزیک) با رویکرد انتقادمحور و و انقیادمحور: جست وجوی راهی میانه

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

معصومه بیات

نسبت علوم تجربی با متافیزیک و متافیزیک علم

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

علی اصغر یزدانی

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی (1399)از حیث توجه به موضوع توحید و خداشناسی دانش آموزان

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

مریم صابرنیا

اهمیت کیو آرکد و بررسی آن در کتاب فیزیک دهم ایران و ترکیه

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

حمیدرضا فضلی؛ محمد دانش

پزشکی فرد محور و کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص و درمان بیماری ها

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

مهدی امیری

تدریس مباحث مربوط به مقاومت‌ الکتریکی با رویکرد مبتنی بر ماهیت علم

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

شبنم عثمانی؛ رفیق حسنی

اثربخشی روش تدریس معکوس بر خلاقیت و درگیری تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس علوم تجربی

مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است

قدیر جعفری؛ جعفر خداقلی زاده

رویکرد بالا به پایین در آموزش علوم برای دانشجو معلمان

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

محمد شفیعی فر

روش تدریس حل‏ مسئله: یک رویکرد جذاب و فعال برای آموزش جدول ‏تناوبی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

کوثر فلاح مقدم

طراحی آزمایش توسط فراگیران برای ارتقای آموزش علوم تجربی در مدارس ابتدایی

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

امیر حسین جعفری شعار؛ عرفان پولادوند؛ رضا دالوند؛ محمدحسن بازوبندی

ارزیابی وضعیت آموزش مجازی دانشجویان معلم کارشناسی پیوسته آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان تهران

مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است

بهرام فرهادی مقدم؛ حمید جامی الاحمدی؛ حسین خالقی نژاد؛ برات محمد قدیمی

مطالعه ای بر مربی گری نو معلمان و دانشجو معلمان و ارائه شاخص های یک مربی با کیفیت

مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است